Preskočiť navigáciu
RÚ

Niektoré listy a reakcie, ktoré nás potešili


Sent: Wednesday, February 22, 2017 8:45 AM

Dobrý deň,
chcela by som prostredníctvom Vás poďakovať pracovníčke Vášho úradu Ing. Š., ktorá robila po mne dna 21.2.2017 výber z bankomatu na ... (adresa) a našla tam moje peniaze, ktoré som tam predtým pri výbere zabudla...  V dnešnej uponáhľanej a hektickej dobe si niekde niečo zabudnúť nie je asi nič neobvyklé, ale to, že sa našiel poctivý nálezca, ktorým bola Ing. Š., ktorá reagovala pohotovo, nezištne a najmä ľudsky považujem za malý zázrak... (poďakovanie je krátené a bez osobných údajov)

S.

 

Števo Porubský, 15.12.2016, TECHBOX

„Jeden z úradov s najkomplikovanejším názvom na Slovensku, Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb (RÚ), predstavil novú webstránku pre občanov. Porovnávač cien internetu je projektom odboru ekonomickej regulácie a už na prvý pohľad sa javí ako veľmi dobrá a prospešná vec. Aj štát tak vie priniesť pre nás, občanov aj čosi pozitívne a praktické.“ ...
„Ide o šikovný porovnávač cien spoločností, o ktorých existencii ste možno doteraz ani nepočuli, no vedia vám zaviesť káblový alebo bezdrôtový internet do vašej domácnosti. Napríklad v redakcii sa môžeme pripojiť takmer u 20 spoločností.“ ...
„Najdôležitejšími údajmi sú ale určite rýchlosť internetu pre download a priemerná cena za službu počas 24 mesiacov. Dôvodom je fakt, že niektoré služby u vybraných providerov môžu byť na určité obdobie bezplatné, resp. so zníženým mesačným poplatkom. V takom prípade padne vhod práve priemerná mesačná platba. Výborne to vymysleli.“ ...
„Web stránka Porovnávač cien internetu je dokonca responzívna, takže si ju pohodlne pozriete cez počítač, smartfón i tablet. Musím uznať, že tento projekt sa štátnemu úradu vydaril na 100%. Hoci má svoje drobné muchy, patrí medzi tie najlepšie.“

 

Sent: Thursday, July 28, 2016 10:27 AM

Dobrý den pane inženýre,

moc jste mi pomohl, velice Vám děkuji, právě jsem mluvila s mým rodným městem, lépe řečeno s mou sestřenicí z Topolčan. Ještě jednou tisíceré díky. Mária (poďakovanie za informácie o číslovaní na Slovensku)

 

Sent: Tuesday, July 26, 2016 1:53 PM

Dobrý deň p. V.,

Ďakujem za promptnú a detailnú odpoveď. Michal

 


Sent: Wednesday, June 08, 2016 7:53 AM

Dobrý deň pán Ing. V.,
ďakujem za informáciu a Váš prístup. Vážim si to. M.

  

Sent: Tuesday, February 23, 2016 11:00 AM

Dobrý deň!
Chcem sa Vám poďakovať za účinnú pomoc v našom dlhotrvajúcom spore pri zavedení a prevádzkovaní služby ... Tv s telefónom spoločnosťou T. Po Vašom zásahu sa najprv ozvali telefonicky a vysvetlili spôsob urovnania celej veci k našej spokojnosti. Následne prišlo aj písomné oznámenie a už je celá vec urovnaná aj finančne.
Ďakujeme a želáme príjemný deň.
B.



Sent: Thursday, April 16, 2015 2:37 PM

Dobrý deň,
chcem sa veľmi pekne poďakovať za Vašu pomoc s mojím problémom s firmou ... (názov operátora).
Po tom, ako som od Vás dostala oznámenie, že ste začali vo veci konať mi za pár dní zavolala pani z ... s tým, že sa mi veľmi ospravedlňuje a že uznáva, že som mala pravdu ja, že ona si vypočula aj záznamy z mojich hovorov, kde som od začiatku žiadala o službu bez viazanosti.
... O pár dní na to, mi prišiel aj list, kde sú všetky zmluvné pokuty a poplatky dobropisované.
Naozaj si veľmi cením ako mi Váš úrad bezodkladne a rýchlo pomohol domôcť sa pravdy, viem, že bez Vášho zásahu by sa mi to nikdy nepodarilo. Neverila som, že sa na Slovensku nájde niekto, kto koná v prospech zákazníka. Som naozaj milo prekvapená.
Ešte raz srdečná vďaka za pomoc. Nech sa Vám vo Vašej práci darí.
S úctou Iveta

 

Sent: Wednesday, March 25, 2015 8:34 AM

Ďakujem pekne za rýchlu a relevantnú odpoveď. Informácie mi pomohli, určite RÚ uvediem v poďakovaní v bakalárskej práci. T.

 

Sent: Tuesday, February 24, 2015 10:54 AM

Vážený pán ..., som Vám nesmierne vďačná, za detailnú a zrozumiteľnú odpoveď. Škoda, že som sa neobrátila na Vás skôr. ... Ešte raz vďaka.

K. (užívateľka služieb ďakuje za informácie, ako môže postupovať)

 

Sent: Wednesday, February 11, 2015 9:26 AM

Chcem sa poďakovať za spoluprácu a ústretovosť, ktoré smerovali nájdeniu zdroja rušenia v sieti ... (názov siete)... V súčasnosti môžeme povedať, že rušenie je odstránené. Ešte raz ďakujem za spoluprácu.
S pozdravom
S.

 

Sent: Monday, February 09, 2015 3:33 PM

Dobrý deň,
ostal som milo prekvapený vašim prístupom. Ďakujem.
Prajem celému tímu RÚ všetko dobré.

(reakcia internetového poskytovateľa na spoluprácu s RÚ pri testovaní Porovnávača cien širokopásmového prístupu k internetu)

 

Sent: Friday, January 09, 2015 3:26 PM

Thank you for your response. I highly appreciate your assistance. Have a nice weekend!

Best regards,
O.


Sent: Monday, December 15, 2014 8:58 PM

Dobrý deň,

touto cestou by som sa chcel poďakovať Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb v súvislosti so zriadením verejnej služby na DSL internet v mojej veci...

Odbor štátneho dohľadu na krajskom pracovisku Nitra vybavil moju vec rýchlo, profesionálne a k mojej spokojnosti. Na základe ich podnetu ... (názov operátora) opätovne preveril celú záležitosť a zistil, že technické šetrenie bolo nesprávne vyhodnotené a obsadenosť kábla sa nepotvrdila. Služba bola zavedená v rekordne krátkom čase a bez akýchkoľvek ďalších komplikácii.

Zároveň ďakujem Úradu za poučenie ohľadne nakladania so Smernicou univerzálnej služby 2002/22/Es.

S úctou,

P.


Sent: Monday, June 16, 2014 7:13 PM

Blahozelame, a ocenujeme iniciativu uradu!

(spotrebiteľské združenie)

 

16.6.2014 KOMENTÁR | Regulačný úrad a jeho chvályhodná iniciatíva v oblasti audiotexových čísiel, Branislav Caban, mojandroid.sk

..."Každopádne, je to vítaný a potrebný krok k zmierneniu nebezpečenstva, ktoré na bežných používateľov číha v oblasti audiotexových volaní a RÚ si za túto svoju iniciatívu zaslúži pochvalu. Ďalšiu pochvalu, hoci zatiaľ len čiastkovú, si regulačný úrad zaslúži za výzvu na zrušenie poplatku za prenos telefónneho čísla, ktorú adresoval operátorom"... ..."Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb teda za obidve iniciatívy – hlasové upozornenie na audiotexové číslo a výzvu na zrušenie poplatku za prenos čísla – chválime a veríme, že sa mu čoskoro obe podarí plne presadiť v praxi"...

 

Sent: Monday, June 16, 2014 1:25 PM

Ďakujem za Vašu skorú odpoveď. Milo ste ma takouto promptnou odpoveďou prekvapili.
Pekný deň
(spotrebiteľ)

 

Sent: Tuesday, April 08, 2014 8:56 AM

Dobrý deň,

ďakujem za Vašu odpoveď. Veľmi ste mi pomohli, a preto ak budete súhlasiť a nebude Vám to prekážať, rada by som Vás spomenula vo svojej bakalárskej práci a poďakovala Vám.

(študentka)

 

Sent: Wednesday, April 02, 2014 2:44 PM

Mockrát Vám děkuji za odpověď. Velmi jste mi pomohl.

(poďakovanie za nasmerovanie na kompetentnú inštitúciu)

 

Sent: Wednesday, April 02, 2014 3:22 PM

Dobry den pane,

dekuji velice za rychlou reakci a potesujici informaci.


(dodávateľ technológií z ČR)

 

Sent: Monday, March 03, 2014 11:12 AM

Dobrý deň pán ..., ďakujem Vám, že ste si našli čas a takto kvalifikovane mi odpovedali, a teda aj pomohli...

(spotrebiteľ)

 

Sent: Monday, February 17, 2014 1:36 PM

Dobrý deň.

Vážený pán ing. Ďakujem za skutočne kvalifikovanú a fundovanú odpoveď, už som ani nedúfal, že sa ozvete. Zariadim sa podľa Vašich inštrukcií.

(spotrebiteľ)

 

Sent: Friday, January 17, 2014 2:35 PM

Dobrý deň, 
ďakujem Vám za vyčerpávajúce informácie. Medzitým už došlo k mierovej dohode o ukončení zmluvy medzi operátorom a mnou o poskytovaní služby... To nič nemení na tom, že som Vám povďačný za Váš čas a vysvetlenie. Želám pevné zdravie a veľa pracovných úspechov.

(spotrebiteľ)

 

Sent: Friday, December 13, 2013 9:50 AM

Ďakujem, myslel som že taká osobnosť, ako je hovorca TÚ nebude mať na mňa čas. Veľa úspechov do ďalších dní a aby ste nám prinášali len pozitívne správy.

(TV divák)

 

Sent: Sunday, December 01, 2013 3:42 PM

Vážený pán Ing.,

dňa 25.11.2013 som sa ako študentka PrafUK zúčastnila návštevy Telekomunikačného úradu. Chcela by som sa Vám touto cestou ešte raz vrele poďakovať za poučnú, vysoko zaujímavú a obohacujúcu prednášku, aj za ďalšie dodatočne poskytnuté informácie nad rámec prednášky.

 

Sent: Thursday, September 26, 2013 3:03 PM

Dobry den,
dakujem za dobru spravu, spotrebitelia by mali vediet, ze TU SR si dohlad nad trhom aj vykonava k ich prospechu, pekny den.

(spotrebiteľské združenie)

 

List: 12.6.2013

Vďaka zodpovednej a kvalitnej práci pracovníkov Vášho úradu - menovite p. Ing. Š... - boli všetky nedostatky, ktoré boli niekoľkomesačnou prekážkou v mojom riadnom užívaní služieb spoločnosti ... (názov operátora), touto spoločnosťou dňa 12.6.2013 odstránené.   

(užívateľka služieb)

 

Sent: Monday, May 06, 2013 12:15 PM

Dnes som si od Vás prevzala dopis a bola som veľmi rada, že cela moja záležistosť dopadla veľmi dobre. Priznávam, že som sa až bála čo v tom bude za odpoveď. Ale som veľmi rada a neviem ako by som sa vám poďakovala za vyriešenie celého problému (telefón). Je Vám hlboká vďaka za všetko, nebyť vašej pomoci tak naozaj by som platila 300, EU za telefón.
Aj keď voči spoločnosti som nemala žiaden dlh... Ani si neviete predstaviť ako mi odľahlo. Ešte ráz Vám z celého srdca ďakujem.
Mária 
 

Sent: Wednesday, January 30, 2013 7:33 PM

Vážený pán ..., ďakujem veľmi pekne za rýchlu a jasnú odpoveď!

S pozdravom
O.

Sent: Friday, January 25, 2013 8:30 AM

Dobry den vazeny pan Ing. ..., tak promtnu odpoved som naozaj neocakaval! V kazdom pripade Vam este raz chcem touto cestou podakovat a som naozaj prekvapeny ze ste reagoval tak promtne a vysvetlil ste mi problematiku, vazim si to.

(lokálny operátor)

 

Sent: Tuesday, December 18, 2012 3:13 PM

Dobrý deň, pán inžinier,

nechal som si chvíľu času na odpoveď a zhodnotenie situácie. Po Vašom zásahu sa ... (názov spoločnosti) rozhodla natiahnuť optiku aj na našej ulici (že to bolo po našich konzultáciách a Vašom zásahu mi off record potvrdili montéri – „veď ste sa sťažovali, tak sa šéfstvo rozhodlo natiahnuť linky aj na vašu ulicu, aj keď to pôvodne neplánovali“) a odvtedy je digitálny príjem v poriadku, raster zmizol, zvuk je v pohode, všetko je tak, ako má byť. Kvalita príjmu sa teda významne zlepšila. Ďakujem za pomoc, bez Vás by to zrejme nešlo. Želám pekné Vianoce a všetko dobré v novom roku.

M.

Sent: Monday, July 16, 2012 3:26 PM

Dobry den, chcem podakovat za vyriesenie problemu s rusenim fm v Prievidzi, vyzera to tak, ze prevadzkovatel si dal svoje zariadenie do poriadku, uz asi tyzden to ide uplne normalne, cize ziadne parazitne frekvencie okolo 104,5 sa neprejavuju, tak isto vsetky stanice okolo tejto frekvencie ktore pred tym boli rusene hraju teraz uplne bez problemov.  

Sent: Friday, January 27, 2012 8:10 AM

Pán riaditeľ chcem sa Vám poďakovať za pomoc a ľudský prístup. Tento pocit mám aj zo stretnutia s Ing. L. Naozaj si našiel čas aj so svojim kolegom a plne sa nám venoval. Vysvetlil nám nielen technickú stránku veci, ale aj niektoré právne nedostatky našej zmluvy s predmetnou firmou... Ešte raz veľmi veľká vďaka.

spoloč. vlastníkov bytov a nebytových priestorov

 

Sent: Saturday, January 21, 2012 4:58 PM

Touto cestou by som chcel poďakovať Telekomunikačnému úradu, stredisko Prešov za pomoc pri riešení nášho problému so ... (názov operátora) s prekladkou káblu, tak ako to vyplývalo z revíznej správy bleskozvodu. Závada bola v minulých dňoch, za Vašej výraznej pomoci, odstránena,tak ako to bolo požadované v revíznej správe.

predseda SVB


Sent: Friday, January 20, 2012 8:49 AM

Veľmi pekne ďakujem za promptnú a skorú odpoveď.

regionálna redaktorka

 

Sent: Thursday, January 19, 2012 3:06 PM

veľmi pekne Vám ďakujem za promptnú odpoveď a zaslanie najaktuálnejších informácií – veľmi si vážim Váš prístup!
S pozdravom,
Ľ. (výskumná a poradenská agentúra) 

 

Sent: Wednesday, December 21, 2011 2:53 PM

Skvelé! Ďakujem pekne za rýchle vybavenie mojej žiadosti a za profesionálnu spoluprácu.

výskumný pracovník


Sent: Tuesday, June 21, 2011 12:37 PM

dakujem za Váš záujem a rýchle posúdenie, dúfam že sa to nejako pohne k lepšiemu, s pozdravom, Adriana (užívateľ verejnej telefónnej služby)

 

Sent: Thursday, June 16, 2011 1:53 PM

Dakujem velmi pekne za PROMTNU ODPOVED.

(zástupca regionálneho operátora)

 

Sent: Wednesday, June 08, 2011 4:10 PM

Dobrý deň,

ďakujem za Vašu promtnú odpoveď. Pekný deň.

S pozdravom
Monika (TV divák)

 

Sent: Friday, May 27, 2011 7:00 AM

Ďakujem Vám za informáciu, veľmi mi pomohla.
Prajem Vám pekný deň.
Okresné riaditeľstvo Hasičského a záchranného zboru v Malackách

 

Sent: Friday, April 29, 2011 3:04 PM

Ďakujem veľmi pekne za pozitívne správy, verím že od septembra už budeme môcť nasadzovať nové zariadenia do prevádzky.

(predseda predstavenstva regionálneho operátora)

 

Sent: Wednesday, April 27, 2011 12:57 PM

oceňuji, jaký jste pedant, nic neponecháváte náhodě...

(reakcia predstaviteľa občianskeho združenia a organizátora konferencie počas komunikácie o zabezpečení prednášateľa TÚ SR na konferencii)

 

Sent: Thursday, February 17, 2011 5:26 PM

Vážený pán ...,

chcem Vám zo srdca poďakovať za Vašu internetovú stránku v sekcii OBČANIA. Je to výsledok Vaše úprimnej odbornej snahy pomôcť občanom v núdzi. Ďakujem. Kiež by bolo takých organizácií ako je Vaša viac.

Ďakujem Vám za účinnú pomoc proti hyenám ... (mená operátorov) 

57-ročná invalidná dôchodkyňa

 

6.10.2010, Krupina, list - Mimosúdne riešenie sporu

Touto cestou sa chcem poďakovať Telekomunikačnému úradu za pomoc pri prešetrení a som rada, že sme tento spor urovnali a budem rada, keď budem môcť v budúcnosti znovu využívať služby spoločnosti ..., pretože som bola s nimi spokojná.

Jana

 

Sent: Tuesday, September 21, 2010 11:12 AM

Dobry den,
velmi vitam spravu s navrhom na pokles prepojovacich poplatkov a najma zrusenie zvyhodnovania ... (meno operátora)... Verim v silu TU SR a neoblomnost v prospech zakaznikov.

Prajem vsetko dobre.

S pozdravom Peter 

 

Sent: Tuesday, July 20, 2010 5:36 PM 

Vážená paní ...

Vzhledem k rozdělení našich republik jsme nikdy neměli možnost vzájemné komunikace. Váš dopis kterým se loučíte s našimi slovenskými kolegy mě chytil za srdce.

VÁŽENÁ PANÍ.

Klaním se Vám a svůj klobouk který nenosím odhazuji v dál. Kéž bych byl svědkem podobného přístupu i u našeho úřadu.
Do všech dalších jistě mnohých let Vám přeji jen to nejlepší, pevné zdraví Vám i Vaší rodině.

Ruky boskávám
Z. 
 


4.4.2010, sme.sk, "Šéf O2: Radšej širokopásmový internet, ako vlastná sieť"

John McGuigan, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica O2 Slovakia odpovedal na otázku: Prebieha spolupráca s Telekomunikačným úradom korektne?

"S úrovňou spolupráce a vzájomnej komunikácie sme spokojní. Na všetky naše pripomienky alebo návrhy dostávame riadnym spôsobom reakcie, nedá sa povedať, že by tu boli nejaké problémy."


V prievidzi 14. marca 2010, list - poďakovanie

"Vážený pán riaditeľ,

chcem Vám týmto listom poďakovať za Vašu dôveru, ale najmä spoluprácu pri riešení môjho problému so spoločnosťou ... Moje poďakovanie, prosím Vás, tlmočte aj Vašim pracovníkom, ktorí sa mojim prípadom zaoberali. Ešte raz Vám ďakujem a želám Vám veľa zdravia a tvorivých síl vo Vašej ďalšej práci.  

S pozdravom

K.S."

marec 2010, list - poďakovanie

"Vážený pán inžinier!

Ďakujem Vám za všetko, čo Ste pre mňa urobili, hoci si iste poviete, že to bola Vaša povinnosť. Škoda, že takých ľudí ako ste Vy stretávam čoraz menej... Ešte raz Vám ďakujem, že Ste ma zbavili traumatizujúcich chvíľ hľadania spravodlivosti. Internet funguje skvele a ja sa teším, že sa môžem učiť niečo nové a tešiť sa zo života aj v tomto veku.

Prajem Vám krásne prežitie Veľkonočných sviatkov.

L."

   

Sent: Sunday, December 13, 2009 10:06 PM

Dobry den!
Dakujem za info o Vasej efektivnej akcii!!! Takto sa vychovava spotrebitel, i ked toto je iba v jednej casti spotrebitelskeho spektra.
Vela uspechov,
pozdravujem,
M. (spotrebiteľské združenie)

Sent: Friday, September 11, 2009 10:37 AM

Dakujem pekne za velmi rychle konanie a zelam Vam pekny den.

S pozdravom / Best regards,
Ing. Pavol (Podnikateľ, ktorý sa ráno obrátil na úrad, lebo sa mu nedalo dovolať na prenesené číslo. Úrad sa skontaktoval s operátormi a problém bol ešte v ten deň vyriešený.)

 

Otvorený list Združenia občianskej sebaobrany z 11.8. 2009

"Týmto si Vám dovoľujeme tlmočiť poďakovanie širokej spotrebiteľskej komunity – koncových užívateľov služieb telekomunikačných operátorov – za vydanie predbežného opatrenia, ktorým úrad určil výšku tzv. prepojovacích poplatkov pri volaniach zo sieti jednotlivých telekomunikačných operátorov."

Sent: Thursday, July 09, 2009 4:54 AM

- p. ..., ďakujem Vám za ochotu a naozaj rýchlu odpoveď.
 
S pozdravom Miroslav

 

Sent: Thursday, June 25, 2009 11:02 AM


Vážený pán ..., porucha je odstránená, som spokojný s prístupom vášho úradu, a hlavne Vám osobne, za rýchlosť postupu. Som spokojný, tv funguje. Ďakujem. Mgr. Milan

 

Sent: Sunday, February 08, 2009 2:17 PM

Dnes som si otvoril novu stranku telekom. uradu a som prekvapeny zmenou, pravdaze
pozitivne. Nehovorim, ze doteraz bola informovanost na strankach zla to vobec nie ale hovorim o design-e. Jednoznacne mozem pochvalit. Rastislav 

Sent: Saturday, February 07, 2009 6:48 PM

gratulujem k novej stránke. Je pekná už pri otvorení, takisto aj členenie má logiku.Technické drobnosti ešte Váš správca vychytá, ale inak je fakt super. Dagmar

Sent: Wednesday, November 26, 2008 6:56 AM

Vážený pán riaditeľ,
srdečná vďaka, už aj STV 1 má veľmi pekný obraz. Prajem Vám vo Vašej práci veľa úspechov a spokojnosti. Pozdravujem kolegov.
S úctou
D.

Sent: Wednesday, March 12, 2008 12:34 PM

Vážený pán Ing. ...,

ďakujem za Vašu odpoveď a list, ktorý som obdržal dňa 07. 03. 2008. Chápem, že Telekomunikačný úrad za stavu súčasnej legislatívy nemôže s daným problémom „prenositeľnosti čísla“ zatiaľ robiť žiadne zásahy do tejto služby, tak aby bola prístupnejšia zákazníkom, ktorý majú o túto službu záujem.

Dnes som si na internete na ... a na Vašej internetovej stránke prečítal stanovisko Vášho úradu, ktoré korešpondovalo s listom, ktorý som od Vás obdržal s tým, že Váš úrad pripravuje novelu všeobecne záväzného právneho predpisu, ktorý by odstránil poplatky za prenositeľnosť čísla.

Ešte raz ďakujem za Vašu ochotu a promptnú odpoveď.

Verím, že novelizáciou Opatrenia Telekomunikačného úradu Slovenskej republiky zo dňa 16. decembra 2004, č. O-7/2004, ktorým sa ustanovujú podrobnosti zabezpečenia prenositeľnosti čísla sa rapídne zvýši záujem o túto službu, ktorá je umelo brzdená hlavne administratívnymi poplatkami za túto službu a dlhou lehotou počas ktorej prenos čísla prebieha.

Prajem pekný deň.

Ústretovosť a promptnosť vybavovania mojej žiadosti ma veľmi milo prekvapila a z tohto dôvodu si Vám dovoľujem ešte raz poďakovať a popriať veľa úspechov vo Vašej práci.

S úctou,

A. S.

 

Sent: Friday, February 08, 2008 1:39 PM

Ďakujem, ste výnimočný človek, že sa mi snažíte pomôcť vyriešiť môj problém, ale žiaľ bez úspechu, ale Vám aj tak ďakujem. N.


Sent: Thursday, December 13, 2007 12:47 PM

Vážený pán ...,

ďakujem za Vaše varovanie nielen za seba, ale aj za všetkých potenciálnych záujemcov, ktorých ste týmto neobyčajne korektným a serióznym spôsobom upozornili na možné riziká.

Dovoľujem si konštatovať, že takouto metodikou by mal postupovať každý štátny úrad, aby chránil občanov pred nepremyslenými krokmi alebo pred možnými rizikami. Nech je teda TÚ SR príkladom aj pre iné inštitúcie. Využívam príležitosť, aby som Vám i všetkým vedúcim predstaviteľom i radovým pracovníkom Vášho úradu zaželal už v predstihu krásne Vianoce a do nového roku 2008 veľa zdravia, profesionálnych i osobných úspechov.

S pozdravom

MM. J. (reakcia novinára na tlačovú správu)

Sent: Monday, November 12, 2007 1:35 PM

Vazeny pan ...

dakujem za promptnu odpoved a vycerpavajuce informacie.

S pozdravom

K. (lokálny poskytovateľ prístupu do siete Internet)

List z 22.10. 2007

Vážený pán riaditeľ,

veľmi pekne ďakujem za Váš list zo dňa 27.9. 2007, ktorým ste ma veľmi potešili. reklamovanú čiastku som od ... (názov operátora) obdržal 16.10. 2007. Táto skutočnosť ma potešila o to viac, že som dôchodca.

Dovoľte preto, aby som sa Vám a pani ... (meno), ktorá záležitosť podľa Vášho listu vybavovala veľmi pekne a srdečne poďakoval. Veľmi oceňujem najmä skutočnosť, že pracovníci štátneho úradu pomohli nezištne dôchodcovi aj napriek tomu, že postupnosť a spôsob riešenia mojej reklamácie zo strany (názov operátora) aj podľa Vášho odborného preverovania nebola porušená.

Úprimne Vám obom ešte raz ďakujem a prajem Vám v živote aj v práci len to najlepšie.

s úctou

Ing. P., Stupava 

 

Sent: Wednesday, October 17, 2007 4:47 PM

Dobry den,

Dakujem za promptnu odpoved, ak by kazdy urad v SR reagoval takto rychlo, bolo by to vyborne.

Este raz vdaka a prajem pekny den,

Ivan (regionálny poskytovateľ prístupu do siete Internet)


Sent: Friday, September 21, 2007 9:07 AM

Ďakujem veľmi pekne za vyčerpávajúce a presné informácie. Veľmi mi pomohli, ušetrili mi veľa času pri hľadaní. Nie každý vie tak dobre odpovedať :-)) Prajem veľa úspechov v práci, ktoré Vás iste čakajú, veľa zdravia, ktoré každý potrebuje a krásne dni.

G. (študentka VŠ)

 

Sent: Thursday, August 23, 2007 4:27 PM

Dobrý deň pán ...,

ďakujem Vám za odpovede na moje otázky, s ich obsahom som samozrejme spokojný.

Pozdravte, prosím, pani Ing. ..., milo si spomínam na jej pomoc a ústretovosť pri zakladaní ... (názov združenia), prideľovaní príležitostných rádioamatérskych značiek a pod.

Veľa zdaru a úspechov Vám želá

Martin (rádioamatér)

Sent: Friday, August 17, 2007 2:17 PM

Dobrý deň pán ...!

Dobrá vec sa podarila ! "Opatrenie..." uzrelo svetlo sveta v plánovanom termíne, za čo patrí TÚ SR i Vám osobne úprimná vďaka !

Martin (rádioamatér)

Sent: Wednesday, August 15, 2007 11:27 AM

Dobry den,

dakujem za upresnenia, tiez mi to zodpovedalo jednu z otazok. Musim podakovat TU SR za urychlene uvedenie novych PP do platnosti.

Prajem prijemny den,

73'Viliam (rádioamatér a prevádzkovateľ internetového portálu)

Sent: Thursday, August 02, 2007 8:23 PM

Dobry den,

velmi pekne vam dakujem, velmi ste mi pomohli.

S pozdravom
Peter (začínajúci podnikateľ)

Príspevok z diskusie na internete:

7.6. 2007, 7:05 AM

Ja nemozem na panov z TU povedat ani kriveho slova. Chodia k nam uz asi 5 rokov a nikdy nebol najmensi problem. Vzdy sa spravaju slusne skontroluju zapisu popr. upozornia a ked nieco nie je v poriadku daju nam cas na napravu. Keby vsetky urady mali takych zamestnancov. A uvedomte si ze oni si len robia svoju robotu a keby chceli tak nam zrusia vsetky siete lebo ruku na srdce kto z Vas to ma v 100% poriadku...

(vyjadrenie lokálneho poskytovateľa internetu na tému kontrol TÚ SR)

Sent: Monday, May 21, 2007 1:53 PM

Dobry den,

dakujem za vybavenie. Takuto rychlu reakciu som este u Slovenskych uradov nezazil :)

prajem pekny den

S. (poskytovateľ internetu)

Príspevok z diskusie na internete:

17.5. 2007, 16:51

ked platis tisicku ROCNE tak neverim ze to pohne tvojim rozpoctom... bud rad ze je to len tolko, ked som zacinal ja tak platilo este stare VPR a tam sa platila administrativna uhrada podla poctu uzivatelov na uzemi ktre si nahlasil. ak som chcel nahlasit kosice-mesto, vyslo mi to na nejakych 50tisic rocne. bez ohladu na to kolko klientov tam bolo pripojenych a ci vobec nejaki. ohlasenie sluzby pre cele uzemie SR bolo tusim 200 tisic rocne. a ak sa nemylim tak tie percenta z obratu sa platili tiez. oproti tomuto, je to dnes fakt za drobne. a pamatnici si budu pamatat ze to nie je ani tak davno co na siete a sluzby bolo treba licenciu. a to ani nehovormi o casoch ked nebolo volne pasmo... a vobec, dnes je to uz take liberalne, ze sa o tom volakedy ani nesnivalo.. frekvencie su zadarmo, zariadenia su za babku, administrativne poplatky su skoro nulove.... ze vam je este aj ta tisicka vela, nepochopim...

(vyjadrenie lokálneho poskytovateľa internetu na tému výšky administratívnych úhrad)

Sent: Wednesday, April 25, 2007 11:23 AM

Dobry den pan ...,

dakujem za spravu, velmi ocenujem, ze TU SR v tejto veci kona.

73'V. (rádioamatér a prevádzkovateľ internetového portálu)

Sent: Wednesday, January 31, 2007 6:45 PM

Dobry den pan...,

velmi ocenujem, ze TU SR ma zaujem na zjednoduseni prechodu sucasnych operatorskych tried ARS tak, aby neprinasalo starosti obcanom a zaroven aby si Urad neprirabal zbytocnu robotu.

Su urcite este body, ktore nie su zatial uplne jasne (rozsah frekvencii, vykon, pocet vysielacov), ale vidim snahu Uradu vypracovat kvalitne a moderne podmienky pre ARS. Dakujeme!

73'Viliam

Sent: Friday, December 22, 2006 1:58 PM

Dobry den,

kedze k 31. decembru 2006 koncim svoje posobenie v Tlacovej agenture chcela by som sa vam touto cestou podakovat za spolupracu a za ustretovy vztah pri vykonavani mojich novinarskych povinnosti.

Petra P.

Sent: Thursday, December 21, 2006 8:58 PM


prosim, zelam prijemne prezitie vianocnych sviatkov a myslim, ze nebude nevhodne, ak sa vyjadrim, ze dakujem za dobre vykonanu pracu v roku 2006 ...

rwi

Sent: Wednesday, December 06, 2006 11:57 PM

Vážená paní ...,

děkuji mnohokrát za Vaše laskavé vysvětlení situace. Moc jste nám i příjemci japonského grantu pomohla.
S pozdravem

Tomas V

Týždenník Pardon č. 47/XIV, 47. týždeň (november) 2006, strana 11.

"Ďakujeme veľmi pekne pracovníkom Telekomunikačného úradu SR z Trenčína, ul. Jilemnického 25, konkrétne je to Ing. Purdeš, Ing. Kosterec, Ing. Kiovský a tiež za profesionálne vedenie a manažovanie odborníkov, riaditeľovi úradu Ing. Strempekovi. Poďakovanie im patrí za profesionálny prístup, odborné skúsenosti, pochopenie ľudí, ochotu riešiť ich problém a hlavne odstránenie pretrvávajúceho problému obyvateľov domu na Považskej 1709 v Trenčíne. Problém spočíval v tom, že hlavne vo večerných hodinách z dôvodu silného rušenia TV signálu nebolo možné 6 mesiacov sledovať program TV (Markíza, Joj, Nova), čím bol znepríjemňovaný večerný relax, vzdelávanie, ako aj kultúrne vyžitie ľudí. Hore uvedeným štátnym zamestnancom a ich riaditeľovi želáme veľa úspechov v ich tvorivej a náročnej práci, aby aj naďalej boli vzorom pre ostatných. Tiež im a ich rodinám prajeme príjemné prežitie vianočných sviatkov, veľa zdravia a úspechov v novom roku 2007. Obyvatelia z Trenčína, ul Považská 1709/54.

Sent: Tuesday, November 28, 2006 12:55 PM

Dobry den pan...,

dakujem za velmi rychlu odpoved, velmi si to vazim.

Dakujem. S pozdravom

Michal H. (zástupca komunitnej siete

Sent: Friday, November 24, 2006 11:17 AM

Diky, chvalim vasu robotu, ste jediny co mi na to na celom SK aj velmi rychlo odpisal :)

Peter Z., Presov

Tuesday, November 14, 2006 4:13 PM

Pan ...,

velmi pekne dakujem za odpoved. Svojim pristupom mozete byt vzorom ostatnym instituciam.

Oliver V. (alternatívny operátor)


Sent: Monday, September 25, 2006 9:13 AM

Vazeny pan ...,

s potesenim Vam oznamujem, ze spolocnost ... zrealizovala dobropisy presne podla predbeznej dohody. Pripad je teda uzatvoreny a to uspesne.

Chcel som Vam, este raz podakovat za Vas profesionalny pristup k danemu problemu, pomoc, rady a v neposlednom rade osobnu iniciativu. Viem, ze je to Vasa praca, ale aj k pracovnym povinnostiam sa da pristupovat rozne. Vy ste dokazali, ze aj "uradnik v Bratislave" /prepacte mi, prosim, moju otvorenost/ moze a vie pracovat pre normalneho cloveka, ktory citi, ze je v prave, ale potrebuje aj "papierovu a uradnicku" podporu.

Este raz vdaka, prajem prijemny den.

S uctou

Frantisek V.

Nova Dubnica

 

4.9. 2006, Život č. 36, "Dobojované?"

Jana Miklovičová, Združenie občianskej sebaobrany na tému vyriešenia volaní do šou Mojsejovci: "Jediný, kto si uvedomil, že musí stáť na strane občana, a nielen preto, že je platený z jeho daní, je Telekomunikačný úrad SR, ktorý sa do sporu seriózne zapojil a pomohol ho vyriešiť. Práve tento úrad potvrdil, že účtovanie hovorov bolo nekorektné, a dosiahol mimosúdnu dohodu vyriešenia kauzy."

Sent: Monday, August 28, 2006 2:35 PM

Pan ... veľmi pekne Vám ďakujem. Ste veľmi milý a ochotný.

Ešte raz Vám ďakujem. Z. (predajca rádiových zariadení)

21.7. 2006, Trend, "Šéf Mobilkomu: Neopakovateľná šanca. Pre nás aj pre Slovensko"

Erich Gnad, generálny mamažér Mobilkom International na tému podmienok vstupu 3. mobilného operátora na trh: "Dobrá správa je, že poplatok nie je v hodnotení ponúk najvýznamnejším kritériom. Tým je skôr efekt, ktorý nový operátor prinesie trhu. Postaviť podmienky takto bolo od regulátora múdre."

21.7. 2006, Trend, "Vivat konkurencia v telekomunikáciách (Komentár)

"Je pravda, že regulátor pre príchod tretieho operátora spravil viac ako naposledy pred štyrmi rokmi."

19.7. 2006, Rádiožurnál Slovenského rozhlasu
Úspešnosti tendra verí aj predseda Asociácie telekomunikačných operátorov Vladimír Ondrovič: „Podmienky TÚ boli nastavené tak, aby sa otvorila možnosť prihlásiť sa do tohto tendra. Verím, že tento tender vyjde.“

Sent: Thursday, March 30, 2006 3:02 PM

ďakujem za promptnú odpoveď. Veľmi mi pomôže pri splnení si povinnosti voči TÚ.
S pozdravom
Ing. B.

Sent: Thursday, March 23, 2006 3:54 PM

Úprimne Vám ďakujem za láskavosť (zaslanie dotazníka) a mimoriadnu ochotu, ktorú si vysoko ceníme.

So srdečným pozdravom

Vladimír K.

(zástupca alt. operátora)

Sent: Thursday, March 02, 2006 7:10 PM

myslim ze na poslednej analyze vidno, ze ich uroven vyrazne stupa, takze drzim palce nech tento trend pokracuje :-)

Dakujem

S pozdravom,

Ivan (zástupca alternatívneho operátora)

Sent: Tuesday, January 24, 2006 1:41 PM

Občianske združenie Slovenský CB rádioklub si veľmi váži Váš výraz vďaky za spoluprácu, samozrejme aj vedenie SCBR sa Vám chce touto formou tiež poďakovať za úspešnú spoluprácu v minulom období a verí, že aj ďalšia spolupráca bude takáto úspešná a plodná.

S pozdravom

Ing. Pavol K., (admin webu SCBR)

23.1. 2006

článok Miloslava Sovu, organizátora a zakladateľa Internet pro všechny
http://www.internetprovsechny.cz/clanek.php?cid=155 v ktorom veľmi pozitívne hodnotí prácu TÚ SR pri uložení zákazu núteného viazania ADSL a verejnej telefónnej služby.

Sent: Thursday, December 29, 2005 9:02 AM

Dobry den,

dozvedeli sme sa, ze ste podporili Usmev ako dar darovanim starsieho auta. Chcel by som Vam aj uradu podakovat a zaroven vyjadrit uznanie, kedze podpora detskych a mladeznickych organizacii je este stale vynimkou v nasej krajine.

Vela uspechov v Novom roku. A nech sa Vam dari viac v regulacii telco trhu.

S pozdravom

Peter B.

Príspevok v diskusii

Dobrý deň,
radi by sme pridali aj porovnanie slovenského TÚ, ale štúdia ktorú má kolega Rada k dispozícii Slovensko neobsahuje. Preto je pochopiteľné, že si tie výsledky nemôžme jednoducho vymyslieť. Možno vás uspokojí, moja subjektívna skúsenosť - odhadujem, že TÚ SR by dopadol v porovnaní o niečo lepšie ako český ČTÚ. Vychádzam z jednotlivých rozhodnutí ktoré oba úrady urobili za posledné 2 roky (napr. štúdiu relevantnosti trhu už máte rok hotovú a u nás ju ČTÚ stále pripravuje, slovenský TÚ našiel odvahu verejne deklarovať, že ADSL nepotrebuje hlasový tarif-nedokázal však svoje rozhodnutie do dnešných dní presadiť a aj rozhodnutie o 5 GHz pásme ste mali pol roka pred ČR). Takže výsledok práce ČTÚ i TÚ SR je zhruba rovnaký...

Miloslav S., organizátor a zakladateľ českého združenia zaoberajúceho sa Internetom

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia na požiadavku v diskusii, aby v porovnaní regulátorov bolo zaradené aj Slovensko.

Sent: Monday, November 14, 2005 11:06 AM

Ta sprava mi usla... Dakujem za upozornenie.

Som rad ze sa to, aj ked pomaly, hybe spravnym smerom.

Martin F.

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia občana na upozornenie o vydaní rozhodnutia o rozklade, ktorým TÚ SR (definitívne) ukladá povinnosti významnému podniku.


Sent: Friday, November 11, 2005 12:18 PM

Dobry den,

velmi Vam dekuji za odpoved a hlavne za informaci, na koho se obratit.

Preji prijemny vikend.

K. (dodávateľ koncových zariadení, ČR)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia podnikateľa z ČR na rýchlu vysvetľujúcu odpoveď s uvedením kontaktu na kompetentný orgán.


 

Sent: Thursday, November 10, 2005 2:03 PM

Dakujeme za promptnu spolupracu.

S pozdravom

M. (MZV, Diplomatický protokol)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia predstaviteľa diplomatického protokolu na okamžitú reakciu v prípade možného využitia frekvencií oficiálnou zahraničnou návštevou.


Sent: Wednesday, November 02, 2005 9:13 PM

Dobry den,

Dakujem pekne za odpoved. Necakal som to az tak rychlo. Fakt ste ma velmi milo prekvapili.

L. (poskytovateľ pripojenia na internet)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia poskytovateľa pripojenia na internet na rýchlu odpoveď ohľadom podmienok využívania antén a zariadení v pásme 2,4 GHz.

Sent: Sunday, October 09, 2005 12:36 PM

Tesi nas aktivita TU SR - pomoct firmam, ktore poskytuju lacne pripojenie do internetu.

Oliver V. (poskytovateľ pripojenia na internet)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia poskytovateľa pripojenia na internet na zverejnený zoznam poskytovateľov pripojenia na internet v cene do 250,- Sk.

Sent: Monday, October 03, 2005 11:46 AM

Dobrý deň,

ďakujem Vám za urýchlené vybavenie mojej žiadosti!!

S pozdravom

L. Pavol (zriaďovateľ TV vysielačov)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia zriaďovateľa TV vysielačov na rýchle poskytnutie informácií v zmysle zákona o slobodnom prístupe k informáciám.


Sent: Thursday, September 08, 2005 2:40 PM

thank you very much for the rapid and kind response.

Greetings from sunny Uruguay

Best Regards, yours faithfully

Marek B.

Sent: Thursday, August 18, 2005 7:50 PM

Chcem sa Vám a všetkým pracovníkom Vášho úradu, ktorí sa podieľali na kladnom mimosúdnom vyriešení môjho sporu s ST, srdečne poďakovať. Je príjemne zistiť, že sú efektívne možnosti, ktoré má občan k dispozícii pri riešení sporných záležitosti, bez zbytočných komplikácii a v podstate bez osobnej angažovanosti.

Ďakujem.

W. Peter, Hnúšťa
Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia občana na mimosúdne vyriešenie sporu medzi ním a podnikom.

 

Sent: Thursday, August 04, 2005 2:02 PM

Dobry den,

aby nedoslo k nedorozumeniu, my sme naozaj spokojny ... :) resp. apson ja mam pocit, ze sa veci hybu v ramci moznosti spravnym smerom.

pekny den

rwi (poskytovateľ pripojenia na internet)

Sent: Wednesday, August 03, 2005 2:44 PM

aj v suvislosti s novym VP na poskytovanie sluzieb a sieti (ktore sme myslim nie len my, ale aj vela inych poskytovatelov prijali s "nadsenim") mam pocit, ze ste asi jedinou statnou instituciou ktora funguje tak ako ma...

pekny den

rwi (poskytovateľ pripojenia na internet)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia poskytovateľa pripojenia na internet na nové všeobecné povolenie na poskytovanie sietí a služieb.

Sent: Monday, June 27, 2005 9:04 AM

bol som presvedčený, že mi v danej veci pomôžete a poďakoval som sa Vám za to už telefonicky, cítim však potrebu urobiť tak ešte raz. Skutočne oceňujem Váš prístup, Ďakujem.

R. Igor

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia občana na rýchle poskytnutie informácií (poskytnuté obratom) potrebných na podanie žaloby voči podniku.


Sent: Sunday, June 19, 2005 3:36 PM

Patrili ste medzi prvych ludi, na ktorych som pocas svojej prace v TASR narazila a aj vdaka Vam ma ta praca velmi bavila. :) Vzdy ste totiz ochotne a jednoducho odpovedali aj na tie otazky, ktore by inym mozno ani nestali za vyjadrenie.
Dakujem za spolupracu aj pomoc a prajem i Vam vela uspechov.

S pozdravom

Gabriela J. (novinárka)

Sent: Monday, July 11, 2005 8:54 AM

Dekuju Vam mockrat za rychlou odpoved na muj dotaz.

Mit freundlichen Grüßen
Mag. Martin K.
Amt der NÖ Landesregierung
Abteilung Raumordnung und Regionalpolitik-Geschäftsstelle für EU-Regionalpolitik

Vysvetlenie TÚ SR: Poďakovania regionálnej vlády za poskytnuté informácie.

Sent: Monday, May 23, 2005 10:54 AM

Dobry den,
touto cestou by som sa Vam chcel podakovat za spolupracu. Dakujem za Vase porozumenie pri mojom dobiedzavom kladeni otazok a za Vase odpovede a Verim, ze v buducnosti budeme mat prilezitosti na stretnutie.
S pozdravom,
Lubomir T., ex redaktor Národnej obrody

Sent: Tuesday, February 24, 2004 2:40 PM

Prajem Vam mnoho uspechov v praci a mozem len potvrdit, ze TÚ SR postupne smeruje k skutocnemu regulatoru telekomunikacneho trhu.

S pozdravom

Ing. Ján L. (šéfredaktor odborného časopisu)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia šéfredaktora časopisu na konanie TÚ SR v poslednom období.

Sent: Friday, January 09, 2004 12:51 PM

Dovoľte mi, sa v závere roka poďakovať Vám za výbornú spoluprácu počas druhého polroka 2003 (odvtedy som v TASR). Naozaj musím povedať, že ste vždy ochotne a veľmi promptne odpovedali na každú otázku, či dotaz z mojej strany. Dúfam, že takáto bezchybná a veľmi kvalitná spolupráca z Vašej strany bude pokračovať aj v nasledujúcom roku 2004.

Príjemné prežitie vianočných sviatkov a PF 2004.

S pozdravom Stano C. (novinár)

Sent: Wednesday, September 10, 2003 3:18 PM

Velmi este raz dakujem, mne vzdy sanka zostane vysiet ked mi pride podobna reakcia, vazim si vasu ochotu.

P. (občianske združenie)

Vysvetlenie TÚ SR: Poďakovanie predstaviteľa občianskeho združenia za vykonanie kontroly (v deň podania podnetu) u podniku a zaslanie výsledkov kontroly.

Sent: Tuesday, August 05, 2003 10:54 AM

Pekny den,

prve co ma napadlo po precitani tohto mailu bolo: "ste perfektny". Co dodat?
Dakujem.

Peter

Vysvetlenie TÚ SR: Poďakovanie za preverenie situácie (v deň položenia otázky) u podniku a zaslanie výsledkov preverovania.

Sent: Monday, August 04, 2003 12:12 PM

Pekny den,

som prijemne prekvapeny.

Velmi dakujem!

S pozdravom
Peter P., (šéfredaktor)

Friday, July 11, 2003 3:35 PM

Srdečná vďaka za excelentnú reakciu na môj E-mail.

S úctou

Ján Š., Košice

 

Štvrtok 08.05. 2003 02:20

Som v styku s uradmi ako je TU u nas, vo viacerych krajinach. Nech Boh zehna osobe, ktora povolenia vydava v Bratislave, nech momentalny postoj a ustretovost tohto uradu voci amaterom pretrva. Ide o zriedkavost, o maly zazrak, co by vacsina uradov v nasej krajine mala kopirovat. Vysoko si vazim pristup nasho Uradu, a touto cestou vsetkych pozdravujem. Zelam si, aby sme sa aj nadalej mohli tesit z ustretovosti, pochopenia aj ludskeho dotyku, ktory podla mojich skusenosti bol pritomny v pripade kazdej interakcii. Definitivne ide o kvality, na ktore moze byt Urad hrdy. Rovnovahu v prezentovani sa ako autorita, a v ochote podat pomocnu ruku, nemozno nazvat inak, ako umenim.

OM5AWT (rádioamatér)

 

Štvrtok 08.05. 2003 01:02

Zároveň bych si přál, aby k nám v OK byl ČTÚ tak vstřícný jako je TÚ SR k vám. Neumím si představit ani v nejdivočejším snu, že by se tiskový mluvčí Ouřadu obtěžoval komunikovat s jedním radioamatérem.

Ještě jednou zdraví TÚ SR spokojený OM9AMU.

73 Jindra V., OK1FOU/OM9AMU (rádioamatér z ČR)

 

zive, "Surfujeme cez Wi-Fi: Zadarmo a komfortne"

"TÚ SR: Špecialista na Slovensko

Až 46 miest a obcí a takmer 200 hotspotov obsahuje zoznam, ktorý pripravuje Telekomunikačný úrad SR. Každý hotspot je popísaný presnou adresou, vysielaným identifikátorom (SSID) a druhom zariadenia, v ktorom sa nachádza (hotel, kaviareň či pešia zóna). Pri mnohých z nich sú uvedené i limity pripojení, napríklad maximálny počet užívateľov, maximálna rýchlosť či počet bezplatných minút."

 

Sent: Thursday, November 16, 2006 2:04 PM

Vážený pán ...,
Ani neviem ako Vám vyjadriť vďaku. Ja dúfam, že tieto materiály mi pomôžu a
posunú dopredu pri mojej práci. ...

S pozdravom

Tono J. (študent VŠ ďakuje za poskytnuté materiály, ktoré boli potrebné na vypracovanie bakalárskej práce)

Ani si neviete predstaviť ako mi odľahlo.Ani si neviete predstaviť ako mi odľahlo.